tirsdag 24. mars 2009

For litt siden..

For noen uker siden var vi i barnedåp til vesle Ingvill Margrethe, hun var så nydelig, snill og rolig hele dagen at det var en fryd!

våre barn, og Berit og Gjermund sine barn går godt overen..og har det alltid kjekt når de treffes!
Ingvill hadde på seg den fine bunaden som JEG hadde da jeg var liten :)
utrolig arti og se den i bruk igjen..rekker ikke akkurat slite ut sånne festplagg!
Jeg fikk den av tante Bodil som sammen med onkel Per var mine faddre den gangen.




..forige helg var fam Sørli her på søndagsbesøk, noe som alltid er koselig!

Synnøve og Vebjørn kom springenede ned fra loftet full av tull-flir og kunne fortelle at nå var de kjærester! de hadde til og med NUSSA!

Jeg og Berit planlegger nå storslått bryllup, vi har ikke helt blitt enige om hvem som skal få pynte enda..men Berit har allerede tinga på å få dem hjem til seg første jula!

:) :)

2 kommentarer:

Ingrid Aukan sa...

hihihi. så morsomt!

Guttaboys Sørli sa...

:)) Hihi.. Så koseli! Ja, det e godt å kom i gang med planlegginga tidlig..