mandag 1. desember 2008

Fine hofter!

Idun hadde som liten HD, altså Hofteleddsdysplasi. men, etter 4 mnd med pute, ble hun helt fin!
Likevel så er hun på kontroll en gang i året, og i forige uke var d på tide med ny sjekk. Med oss var vi så heldig å få med oss Berit og Inga.

Idun var kjempe flink! klatra opp og la seg på "bordet" så vi fikk tatt røngten.
Alt var kjempefint! neste sjekk blir når hun fyller 5 år, og om alt fortsatt er bra da, så er hun ferdig!

Tenk at ei lita pute kan fixe noe så alvorlig, hun kunne fått mye problemer om dette ikke hadde blitt oppdaga.



her ligger Inga og Magnus i tvillingvogna, får veldig mye oppmerksomhet når man triller på en sånn doning, for de tror jo de er tvillinger! og så sitter Idun frempå, så egentlig er d trillingvogn :)





Ei bestemt lita dame peka ut hva hun skulle ha på cafe`, stor stas..stor jente.



Vi fikk vært på besøk hos lillesøs Ingrid, i ny leiligheta..dit kom også Ingebrigt, så vi fikk da sett litt kjentfolk og!

Fantastisk reisefølge her altså! Berit nabo, og lille Inga.
blitt flere trheims turer på oss, og jeg tror det blir flere og :)
Vi har d topp på tur! tar ting som d kommer, og koser oss..
jeg har d i allefall kjempe kjekt!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

dåkk må berre kom flere turer te byn! Fær e finn nå ikkje på å kom hæm længer... i allefall ikke denne måneden..:(

Ingrid Aukan sa...

jeg sier meg helt enig, flere trondheimsturer hadde vært kjekt. alltid flott med besøk! det blir ikke noe fri på meg før til jul, men da blir det æksjn..!