torsdag 6. november 2008

Frisk Bil!


Da er bilen vår friskmeldt!!
Min kjempe flinke Far, berga oss ut av denne knipa..virkelig supert!
I morges oppsøkte han postmannen tidlig i ruta si, og fikk dermed den nye startmotoren noen timer tidligere, så han skulle rekke alt før han dro på møte kl 16..!
Og selve jobben var gjort på et par timer!
Bilen starter og går som ei klokke..ikkeno røyk noe sted :)
Tusen tusen takk Far!

Vi fikk oss altså en "bonus ferie" på Tustna, noe som var veldig koselig!
selv om jeg stressa litt her på slutten. I helga er det nemmelig julemesse, og jeg har en del prosjekt jeg tenkte å få gjort denne uka.
Men! på "asylmotaket" hjemme på Tustna fikk vi da gjort litt! i går kveld ble 8 brett med deilige julsmåbrød bakt, og lagt på fine glass..jippi!
Her vel hjemme skal de bare pyntes, så er de klare.
Resten av prosjektene skal jeg nok få til i løpet av morgendagen, og ikke minst natten..

Takk for all responsen på forige innlegget..godt å høre at dere bryr dere!

2 kommentarer:

Ingrid Aukan sa...

hurra for mødre og fedre og slikt(om noen skulle komme på å falle innenfor den kategorien må den jo tas med)..!

nattarbeid. wunderbar.

Anonym sa...

Far er flink til å stille opp når det er noe som må fikses på biler og slikt...! Har hatt glede av det selv, mange ganger!

Tenker dere har hatt godt av noen dager i "asyl" på Tustna :)