torsdag 2. juli 2009

pån igjen!

to kjappe uker med ferie var da unnagjort før jeg hadde rukket å tenke meg om..og nå er det tilbake på jobb.

Har veldig veldig travle dager for tiden:
for den som ikke allerede har hørt meg gnåle om det..så skal jeg være med på torgdagen i rindal nå på lørdag..og i den anledning må jeg sy opp mest mulig for å stille ut..
dette er ikke bare lett når man jobber, har 3 barn og et hus som er i en virkelig sørgelig forfattning..
Men! nå er det snart klart for torgdag, og jeg kan komme litt i normalt gjenge igjen etterpå :)

noen bilder fra deilige fridager i godværet!


34,4 grader i SKYGGEN!
tre søte små styrer og steller..

Battery og the Black sheeps konsert på Skei under laksefestivalen, stor stas!

andeløpet..også under laksefestivalen!
anda vår er den litt tykkfalne til høyre :)

Ingen kommentarer: