onsdag 11. februar 2009

Stoffmisbruker..jeg?

Her har vi gjort unna en par uker med sykdom..
Idun begynte forige uke med oppkast ..og synnøve fortsatte denne uka.
Magnus har feber, myye snørr og er slapp. Men, han har til gjengjeld god grunn da, Han fikk nemmelig sin første tann forige helg, og tann nr 2 kom i helga..da er det lov å være litt utilpass!!

I helga var vi på familieleir på Solhøgda, og hadde det kjemppekoselig!!
9 familier var der sammen med oss, en flott gjeng!

Rebuser, natursti og leker er kjempegøy for hele familien!

Spesielt glad var vi for at våre nye venner, Bodil og Bjørge, sammen med barna Hanna 2 og Vegard 6 mnd, var så sporty og ble med oss på så kort varsel, kjempe koselig å bli litt bedre kjent!




Her hjemme i hverdagen har jeg satt kjøpestopp, januar og februar er de tyngste mnd..da vi er så og si blakke.
.men så måtte jeg bare bestille noen kjeeempefine stoff i fra usa da.. bare en liten sprekk altså..jeg lover!!

Se så nydelige stoff! ...blir lykkelig av sånt jeg..
(hæ? var det noen som sa materialistisk??)

"Bluebird"


Retrosopp!

Må ha det..bare må ha det!

Ingen kommentarer: